Followers

TERBARU!! Gambar Azilah (pembunuh Altantunya) di siar di Internet

Monday, October 31, 2011

Ini ada soalan cepu emas terbaik untuk semua...sila jawab dgn hati tulus mulus tanpa fulus. Soalannya ialah sudah 5 tahun Altantuya dibunuh dengan kejam dan pembunuhnya Cif Inspektor Azilah Hadri dan Koperal Sirul Azhar Umar pun telah disabitkan hukuman gantung, Adakah Azilah & Sirul telah digantung? jika ya dimana kuburnya? jika belum bila akan dilaksanakan hukumannya?Macam-macam persoalan timbul mengenai pembunuh altantuya nieh!!Mereka berdua pun tak pernah kita nampak mukanya!!! Kalau depa duduk jadi jiran kita pun haram tak kenal muka!!Sapa-sapa ada gambar dua orang pembunuh ni boleh bagitau Sk.Mahu jugak Sk tengok.hahahah,Cuma SK sempat Jumpa Gambar Ini sahaja Dalam internet..Gambar lukis
Hahahaha..Takkan ada gambar lukis saja kot..Mana gambar yang betoi?????

RAMM: Kepada Revolutioner yang kenal/pernah tengok gambar pembunuh ini boleh tepek gambar makhluk ini ke Pages yer... Hahaha Mari kite tengok siapa pernah tengok... Sebab pelik dan sangat pelik... ntah2 pembunuh dah jadik PM takde siapa pun tahu.. ha ha ha

Mohon kongsikan bacaan ini untuk bacaan semua. Terima kasih
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments
13 Comments

13 comments:

Melayu Juara said...

Apa masalah korang?!
Dia ada kacau bangsa kita??
Kalau begini pemikiran korang tunggu masa sahaja lah kita akan di kudakan bangsa lain.
kerana orang negara monggolia korang nak malukan bangsa sendiri.. bodoh!

Anonymous said...

masalahnya org "melayu" yg diperkudakan oleh org "melayu" sendiri.... kerana orang "melayu" yg memalukan bangsanya sendiri... dan juga org "melayu" yg menyebabkn perkara ni berlaku... jd?? fikir2kan

Anonymous said...

nick Melayu Juara tapi jadi juara kampung sahajalah....
dalam sistem keadilan, tiada ungkapan bangsa la bro. yang ada hanyalah "adakah keadilan telah dicapai?".
masalahnya, sampai sekarang motif pembunuhan tidak ada, jadi sistem keadilan masih belum ditegakkan sepenuhnya kerana dalang pembunuhan ni masih bebas. comprende?

Anonymous said...

melayu... hahaha megah sangat dgn melayu.. walhal bangga lain gelakkan kita.. SBB melayu la yg bodohkan melayu sendiri... tu pon ramai lagi yg x sedar2.. buat kerja ikut cara ISLAM la.. bukan MELAYU

Anonymous said...

apa masalah melayu juara tu orang melayu dah lama diperkudakan oleh bangsa sendiri maka sedarlah diri jgn jadi katak duduk dlm kaca mata nmpak tapi tak boleh brfikir sebab tak cari kebenaran duk anggok2 jela sampai ke anak cucu adui yai..bila ye nak berubah

Anonymous said...

Setakat nak jadi juara MELAYU buat apa bro DOSA membunuh dia tu kau nak tanggung sama ker?

Anonymous said...

ni bukan kira bangsa mongolia ke...melayu ke atau apa...ni hal kemanusian,keadilan dan sbg melayu yg beragama islam kita di tuntut adil dlm menjalankan hukuman...dia jahat ke,baik ke...itu "di sana" dia jawab tp kita di sini jgn jd lembu bangsa sendiri.apa...? kalau mongolian tu bukan manusia ke...?...melayu je ke manusia?...semua melayu harus pertahankan bangsa kita sendiri tp bukan jd lembu ikut jer semua kata "ketua" sebab dia melayu...akai ada kaaa...?

Anonymous said...

Juara Melayu??? geli geleman bunyinya..

Amuraria said...

JUARA MELAYU NI GENG BRAHING AL KATAKI KOT ! APA PUNYA YAKPUR ! SAH JUARA KAMPONG ATAU GENG PERKOSA, DIA TAK SEDAR ADA MAHKAMAH KANGAROO DI DOT DOT DOT WAKAKAKAKA ...

Anonymous said...

sbb kn kita melayu lah kite kne bg keadilan pd yg dizalimi...barulah bangsa lain respect....bkn sbb monggolia tp sbb pembunuhnya melayu!!!

Anonymous said...

Kut dia dah ubah rupa, tukar nama dan jadi PM sebuah negara Asean. Kena periksa DNA dan cop jari nih....

Anonymous said...

Jangan sombong. Kena pada orang lain boleh lah cakap. Kalau dah kena pada anak perempuan sendiri atau adek sendiri atau kakak sendiri nanti baru tau.

Anonymous said...

melayu juara bangang... ko juara apa? juara taik lembu la ko.... bodoh melantun2..